poniedziałek, 16 czerwca 2014

bento 290.


Dzisiejszy poniedziałek jakoś łatwiej znieść wiedząc, że długi łikend za pasem. Trochę więc sobie dogadzamy i mamy dawną nie widzianą matcha muffinkę z migdałami. Jak na muffinkę na mące bezglutenowej wyszła pyszna i puszysta. Mniam!


Drugi punkt programu jest równie smaczny - tym razem to warzywne leczo z ciecierzycą i pietruszką. Ostatnio przekonałam się do leczo, kiedyś nie przepadałam za tego typu potrawami. Muszę przyznać jednak, że dobre leczo nie jest złe. :)


4 komentarze:

  1. Oj Twojego muffinka, to bym sobie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze przepis na ów leczo poproszę:)

    Bezglutenowe muffinki? Ja bezmleczne robiłam ostatnio, bo na jakiś czas mleko i jego przetwory musiało zniknąć z mojej diety. Przyznam, eliminowanie mleka z ulubionych przepisów i szukanie zamienników - katorga xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko właścicielka przepisu się zgodzi, opublikuję. ;) A bezglutenowa, bo czasami eksperymentujemy żyjąc bez glutenu, na próbę. :) A bezmlecznego jedzenia sobie nie wyobrażam za bardzo...

      Usuń