sobota, 10 maja 2014

Projekt Ekiben #2


Ekiben nr 1
Miejsce zakupu: stacja Shinjuku, Tokio
Cena: 810¥
Zawartość: 2 onigiri, 1 inarizushi, sałatka jajeczna, kawałek tamagoyaki, kurczak w cieście i słodkim sosie, yakisoba z warzywami
Ocena: 7/10


Kupiłam ten ekiben w biegu na podróż z Tokio do Matsumoto. Sklepik oferował kilka bazowych ekibenów, do których można było wybrać dowolne dwa onigiri z ich oferty. Wzięłam taki z wodorostami i z bliżej niezidentyfikowaną rybą. Dla mamy. :) 


Ekiben był bardzo treściwy, a wszystko smaczne. Bardzo dobry kurczak i inarizushi, ale całość była trochę za bardzo zapychająca. Jako że ekibeny jadłyśmy głównie w ramach śniadań, zawsze kupowałam również coś ciepłego do picia. Niektórzy z Was pewnie wiedzą, że w Japonii w automatach i sklepach można kupić ciepłą kawę, herbatę sprzedawaną w puszko-butelkach lub puszkach. Tym razem padło na ciepłą słodką matchę, którą wypatrzyłam gdzieś na stacji. Pychota. Niestety, już więcej nie udało mi się na nią trafić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz