środa, 26 czerwca 2013

bento 200.


To już 200 pudełko na blogu. Jak ten czas leci - pamiętam jeszcze świętowanie 100! Nie miałam, niestety, czasu przygotować czegoś bardziej rocznicowego, a i muffinka powinna być chyba B, a nie M, ale w sumie jakiś związek jest. L. dostał dziś do pudełka eLkę. :)


A w bento dziś szybkie risotto z pieczarkami, groszkiem i sosem sojowym, a także wspomniana już muffinka waniliowa oraz kawałki brzoskwini paraguaya, cukinia i marchewka.

Witaminki na jesień tego lata. ;)


8 komentarzy:

  1. Ja się tak zastanawiam - czy Ty codziennie robisz zakupy :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie to może nie, ale często, a mało, np. warzywa, owoce itp. kupuję na bieżąco, w domu mam zawsze jakiś ryż, makaron, kuskus i z tego zawsze da się coś do benta sklecić. :)

      Usuń
  2. 200! Ja jestem przy 40:-P
    PS. Zamowilam garnek do ryzu i zamierzam sushiowac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, dobijesz i do 100. :) Gratuluję garnka - i czekam na sushi. :)

      Usuń
    2. u mnie w kolejce i zakup garnka i pudełka... ale zbieram siły i drobniaki :) Gratuluję Dwusetki! :)

      Usuń
    3. Dzięki! Garnek to super inwestycja, a pudełko proponuję większe niż mniejsze. Trust me. ;)

      Usuń
  3. Congrats on your 200th bento! lovely bento as always. The muffin looks delicious!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I didn't have time to make something superextracool. ;)

      Usuń